Ozdoby choinkowe

DSCN8730Wczorajszy wieczór minął na wprawkach do ozdób. Nie wszystko idzie tak, jak bym chciała, ale mimo to sample wychodzą nam coraz lepiej. Część z nich po zamknięciu i przyszyciu sznureczka stanie się już ozdobami właściwymi. Mąż jest wybitnym twórcą szablonów, doskonale też wycina, jest niezrównany w wypychaniu. A dzisiaj zasiądzie do maszyny szyć choinki liniami prostymi. Joannka-Z zdradziła mi to, o czym nie pomyślałam, a mianowicie jak nadać choinkom kształt choinek. Jestem zdruzgotana niewpadnięciem na to sama, wszak jestem inżynierem.

Dziś zakupiłam nici czerwone i zielone. Przypomniało mi się też, że posiadam w niewyniesionej siatce ze starymi ubraniami mężowski t-shirt o barwie choinki, w sam raz na choinki. Z pawlacza wydobyłam pudełko z moim szkolnym cyrklem, prezentem od dziadka i powstał szablon równej gwiazdki. Również koła na medaliony nie będą od teraz odrysowywane od kubka stojącego akurat pod ręką lecz profesjonalnie. Dzisiejszego wieczorum ruszy nasza manufakturka:)

DSCN8734Moje myśli są zajęte ozdobami. Mam wprawdzie sukienkę w trakcie szycia, lecz trudno mi myśleć o niej, myślę o naszych samorobnych bombkach. Oglądam dziecięce książeczki o Świętach szukając inspiracji. Mąż w ramach kalendarza adwentowego otrzyma dziś moją świeżą zdobycz antykwariatową- książkę o szczytach choinkowych. Książka wprawdzie głosi, że Święta nie byłyby tym czym są bez pięknie ozdobionej choinki, z czym ja niekoniecznie się zgadzam, ale ozdoby są ładne i dużo bardziej oryginalne niż oglądane niedawno w najnowocześniejszej książce w Ąszonie. Wkrótce być może zaczniemy wytwarzać szczyty choinkowe. Na klatce ktoś powiesił jemiołę. Ja od siebie też dołożę jakąś klimatyczną dekorację. Po długim czasie wymieniono przepaloną żarówkę i jest świątecznie, radośnie, rodzinnie… nawet na klatce.

DSCN8742

DSCN8749

DSCN8748

3 Responses to Ozdoby choinkowe

  1. Maurycy Teo says:

    Witaj. Piszę do Ciebie, by dać znać, że nominowałem Cię w konkursie Blog Roku 2012. Dziękuję Ci za Twój blog, za to, co piszesz i za Twoją serdeczność. Rzadko spotyka się ludzi podobnych Wam, którzy w tak łatwy sposób wchodzą w nasze życie!

    http://maurycyteo.wordpress.com/2012/12/12/nagrody-i-wyroznienia/

  2. Ania says:

    Ciekawie wyszły Ci te ozdoby. Mam nadzieję, że podsyciły przedświęteczną atmosfere 🙂

Skomentuj

