Prezent bez opakowania

DSCN8888Merlin przysłał mi właśnie spamiarską wiadomość o swojej najnowszej ofercie, w której to zamierza zaoferować naiwnym prezenty bez opakowań. Widoczną od razu wadliwość takich podarków rekompensuje niskimi cenami. A biedni naiwni ludzie kupią prezenty bez pudełek i zdziwią się otrzymawszy je, bo przecież myśleli, że ‚bez pudła’ znaczy ‚trafiony’. A wcale nie- bez pudła zajmuje po prostu mniej miejsca w magazynie i z tej racji może być tańszy. Bo buble, jakie się sprzedaje współcześnie największą część swojej ceny zawdzięczają przechowywaniu i transportowi*.

Staszek-Szkoda-Czasu-Na-Sen ostatnie dwa dni raczył zasypiać o PÓŁNOCY, po dwóch a czasem więcej godzinach polegiwania, wyciszania się, przytulania i co tam jeszcze. Wczoraj do tego wszystkiego był wesoły i był jednocześnie Staszkiem-Opowiedzcie-Mi-Jakie-Mieliście-Plany-Na-Wieczór. DSCN8881A my co wieczór rezygnowaliśmy z wszystkiego, nie robiliśmy nic. Nie szyliśmy, nie piekliśmy, jedynie graliśmy krótko w Carcassonne a i tak szliśmy spać o piątej. Każdego dnia próbując się przesunąć bliżej północy, kończyliśmy bliżej rana.

Od lat nikt nie respektował, że ja 12 grudnia obchodzę imieniny. Imieniny były zastrzeżone dla dorosłych. W końcu jednak znalazłam Męża, a on ma rodzinę, która imieniny respektuje, miałam więc dziś imieniny i dostałam kwiaty. Ot, takie rodzinne domowe imieniny, o których ktoś pamiętał. A całe lata upominania się o imieniny w domu nic nie dawały. Mąż z okazji imienin żony zabrał ją do Pizza Hutu na środową promocję dwóch pitc w cenie jednej na wynos i chociaż raz dostałam dość kalorii, gdyż na co dzień skąpi mi się posiłków, abym nie zgrubła za bardzo. Nie jestem tu dobrze karmiona. Ponadto o 20, znienacka, bez ostrzeżenia, zjawił się R., który tym samym opuścił szczęki nasze do ziemi i zaskoczył. Przyszedł z Rafaellem, które bardzo lubię, na chwilę złożyć tylko życzenia.DSCN8915 A wcale nie miał blisko ni po drodze. Przyszedł, bo pamiętał. To takie miłe. Potem jeszcze Maurycy Teo nominował mój blog do jakiejś dziwnej gry w zbieranie gwiazdek i poinformował o tym miłymi słowami. Nie wiem, o co chodzi, ale słowa informujące były miłe i aż nie wiem teraz, kto aktualnie przoduje w rankingu na najlepszego znajomego. Ja ogólnie lubię zbierać różne rzeczy, ale nie radzę sobie ze znajdowaniem umiaru w zbieractwach.

Idę szyć sample choinki. Mąż mi odrysował już kilka, a jest duże parcie na choinki. Choinki będą prezentami pod choinki. I będą takie ładne, że nie będą potrzebowały opakowania. Bo opakowania się daje, by odwrócić uwagę od gorszej zawartości.DSCN8802

A propos gorszej zawartości w opakowaniu, to Polski Bus oferuje bardzo dobrą zawartość w foliowej torebce. Wyrzucając okropny mężowski plecak, który w końcu po latach zepsuł się, natrafiłam na nieco tylko zapleśniały rogalik drożdżowy oferowany w ramach cateringu w podroży do/z Warszawy. I to wcale nie naszej podróży październikowej, lecz Męża samotnej podróży wrześniowej. Rogalik miał tylko DWIE plamki pleśni.

*E, to taki mój żart, może kiepski. Mąż kazał dorobić przypis, bo sam pomyślał, że jak to, przecież książki to akurat pudełek nie mają.
DSCN8869

Skomentuj

