Sarny nadal mają białe pupy

DSCN5821Spędziliśmy dziś cały dzień na dworze i przyszło nam wracać o zmroku. Wracanie o zmroku miało tę zaletę, że grasowały sarny i jedną z nich udało nam się sczapić (oklaski dla refleksu i spostrzegawczości naszego kierowcy). Efekty spotkania są takie, że mamy nowe sarnie zdjęcia i wiemy, że mimo wiosny, sarny zachowały białe pupy. Być może zatem pupy saren są białe nie tylko zimą, albo sarny wiedzą, że to nie koniec zimy. W lasach leżą roztopy i gdzieniegdzie jest ciężko. Gdybyśmy nie mieli terenowego auta, to nie wiadomo, czy mogłabym teraz do Was pisać.

Przy okazji wyjaśniło się, że Mąż raczej nie jest jaszczurką, bo wygląda zgoła inaczej. Obecność jaszczurki, która pod wpływem wydzielanego przez Męża ciepła gazowała, świadczy jednoznacznie o wiośnie. Jej gazowanie pod wpływem ciepła mojego własnego Męża stawia jednak pod znakiem zapytania, czy mimo wszystko nie jest on aby jaszczurką.

A ja odkopałam dziś z szafy moją bluzę sprzed lat (tą, w której całowałam się po raz pierwszy), zażyłam rano energetyzujący żeń-szeń  i przez cały dzień czułam się młodo i szczęśliwie. Możecie porównać sobie Cytrynnę sprzed lat, która nie może przestać się uśmiechać z Cytrynną, która się w ogóle nie zmienia.

Jutro, jeśli pod wpływem porannego wstania i powrotu do przytłaczającego miasta, nie poczuję się bardzo stara, zrobię wpis trochę bardziej o synku, jego interakcjach ze zwierzętami i o tym, czy ktoś go lubi. DSC02437

DSCN5439

Skomentuj

