Zagubiłam się

DSCN3856Znalazłam na pulpicie folder pełen słitaśnych fotek do wpisu, który nie powstał, bo zasnęłam wtedy, gdy powstać miał. Teraz to one do niczego już nie pasują. A był to ten weekend, który obejmował 24 i 25 sierpnia. To wtedy pewien paskudny zgred w średnim wieku przyszedł do nas nad Strupino i rzekł chamskim i roszczeniowym tonem, że nasze dziecko za głośno mu się drze i że on nie po to przyjeżdża tutaj żeby mu się ktoś darł. A nie byliśmy na jego pomoście. Ze zgredami tak to już jest, że nie ma dla nich dobrej riposty. Do dziś nie ma. a dziecko akurat krzyczało z radości, bo ten pomost szczególnie lubi i kamienie stamtąd wrzuca do wody. Podobnie jest z jełopami, które zaparkują sobie na chodniku w deszczu. Wózkiem nie przejadę, ale mojej niezawodnej naklejki też nie przylepię, bo szyba mokra i nie będzie się trzymać wcale.

A w ogóle poza tym to mi się nic pisać nie chce, musiałam dziś dużo zmoknąć, bo akurat popsuły się wszystkie tramwaje w mieście i trzeba było będąc już całym mokrym szurać na pociąg, czyli kolejkę. Kolejka przyjechała i ja w nią wsiadłam w ostatniej chwili, a w chwili wysiadania okazało się, ze nie była to kolejka, lecz przewóz regionalny i gdyby mnie skontrolowano, to prezenty urodzinowe poszłyby się gonić. Jestem więc wykończona nerwowo, bo podziałało to na moje nerwy.  Co zaś tyczy się prezentów urodzinowych, to na pewno jakieś będą, bo przecież mam jutro urodziny jak i rok temu miałam.

Niepewność jutra mnie dobija, bo w ogóle nie wiem, czego się spodziewać. Mąż mówi, że nie ma dla mnie nic i nic nie planuje. Oczywiście tak może być naprawdę, ale prawdopodobnie ma mnóstwo i ma jakiś znakomity plan niespodziankowy, lecz nie chce go zdradzić, a ja przecież nie znoszę niespodzianek i jakiejkolwiek niepewności.

Poza tym skończyło mi się lato, a ja przecież nie znoszę jesieni i nie toleruję zimy. Ale kupiłam dziś sobie cały komplet Ani z Zielonego Wzgórza, taki sam jak kiedyś miałam i taniej niż niegdyś sprzedałam, czyli zaspekulowałam z korzyścią.

DSCN3891

DSCN3913

DSCN3928

DSCN3997

DSCN4009

DSCN4066

DSCN4088

DSCN4091

????????????????????????????????????????????????

DSCN4122

Skomentuj

