Wpis, którego nie ma

DSCN6195Bardzo miał być wpis,ale klawiatura słabo działa i źle robi spacje. Więc wpis nie ma jak być. Poza tym jest gorąco, a ja się zmęczyłam, bo wszyscy chorują i ja jestemdlanich pielęgniarką i rosółmasterem. A gdybym chciałabyć pielęgniarką, to bym poszła na pielęgniarstwo. Poszłam na matematykę, która jest taka nieżyciowa,bo już wtedy przeczuwałam,że się słabo nadaję do życia. Klawiaturę popsuł Ursus.Słabo działateż mysz. Mysz popsuł Mąż. Mąż odebrał teżdziś dyplom. Po trzech latach od obrony. Z archiwum musieli wyciągnąć.

Za oknami mamy jarmark. I pachnie goframi, aleone drogie są. My mamy gofry o konsystencji naleśnika z darmowymi malinami zebranymi własnoręcznie w krzakach.

DSCN6210

 

2 Responses to Wpis, którego nie ma

  1. Maurycy Teo says:

    Nie ma wpisu a jednak jest. Moja Żona też odbierała dyplom po latach, jak szła na podyplomówkę. Po dwóch latach, więc Twój mąż ją przebił znacząco. A ja mój dyplom odebrałem w terminie i teraz go nie mam, bo zginął. Trzeba było nie odbierać.

    Proszę o szybkie naprawienie klawiatury. Nasz Piotr też ostatnio lubi wciskać enter albo plus, zwłaszcza gdy piszę inżynierkę.

    A ten goferek to ładnie pachnie?

    • cytrynna says:

      u nas to nie kwestia wciskania,lecz wyrywania klawiszy. Niektóre wyrwane klawisze lub wielokrotnie wyrwane, nie chcą już wracać na miejsca. A goferek jak to goferek- nie to co z budki ale też da się zjeść:)

Skomentuj

