Like a waterfall

DSCN8139Wpis ten powstaje na specjalne życzenie Męża, który spędza tę noc w pracy (mam nadzieję, że nie całą) po to, aby nasza rodzina mogła mieć weekend. W poniedziałek Mąż oddaje doktorat i jednym z elementów doktoratu jest spędzenie nocy (mam nadzieję, że nie całej) w pracy. na wstępie chciałabym zaznaczyć, że wszyscy tu obecni, czyli ja, śpiący starszy syn i drzemiący syn młodszy oraz szarlotka z gruszkami i paluszki francuskie z dipem czosnkowym kochamy Męża i czekamy bardzo na niego. To znaczy paluszki francuskie, dip i szarlotka czekają, ale raczej nie kochają.

O wyżej wymienionym jedzonku to można zaryzykować stwierdzenie, że więdnie z tęsknoty za Mężem, gdyż całego tego jedzonka ubywa. W zasadzie jedyna siła wspierająca a wręcz powodująca to ubywanie, czyli ja nie ma już siły być taką siłą bo wchłonęła już jedną szóstą szarlotki (małej) i kilka paluszków francuskich z dipem i naprawdę nie da rady więcej gdyż nawet takie żarłoki jak ja nie potrafią się tuczyć na noc. skądinąd DSCN8128należy tu podkreślić, że tego lata ubyło mi kilogramów i centymetrów i wyglądam lepiej niż gorzej, a jak już pójdę na ten basen co to pójście na niego jest mi obiecywane od czasów przed porodem, to będę wyglądać jeszcze lepiej.

A wracając do kwestii doktoratu, to ten Mąż, jakkolwiek jest bardzo mądry, to bez swojej żony (czyli beze mnie) by tego doktoratu tak ładnie nie ogarnął. Nieoficjalnie należy mi się tytuł doktorki/pani doktór gdyż bardzo profesjonalnie pomagałam Mężowi w przemieszczaniu się, drukowaniu, podmienianiu stron czarno-białych na kolorowe, pilnowałam jego pen-drajwu oraz plecaka z laptopem. Raz tylko doprowadziłam do szkody gdy zamknęłam przeglądarkę i przepadły Mężowi wszystkie karty, DSCN8387które miał otwarte, bo nie wiedziałam, że jak kart nie ma to też są otwarte.  A było tych kart bardzo bardzo dużo. Ale Mąż doprowadził do wielu innych szkód jak na przykład pozostawienie teczki i płyty cd w punkcie ksero (odległym). Do jednej szkody doprowadził Ursus wrzucając mi do torebki pół śliwki. W sumie to tytuł doktorki mi się nie należy, co najwyżej pomocy technicznej. Grzecznościowy jakiś taki tytuł, na przykład hrabina albo lejdi. Wprawdzie Lejdi to imię typowe dla psa, ale niezależnie od skojarzeń, lejdi brzmi lepiej niż hrabina. no i lepiej być lejdi w pełni słusznie niż doktorką pół-słusznie.

Wydruki kosztowały nas około miliona pieniążków, a jeszcze w poniedziałek zapłacimy za profesjonalną  oprawę sześciu egzemplarzy. Szczerze mówiąc, gdyby człowiek wiedział, ile taki doktorat będzie kosztował, to by chyba nie robił doktoratu.

Porzućmy jednak kwestie mojej przydatności i zaradności oraz cen i skupmy się na tym, co ważne. Ważne są oczywiście liczby, bo liczby to fakty, a faktom się nie DSCN8264przeczy. Polecam zwłaszcza uwadze Męża „Film o nieprzeczeniu faktom”. Liczby mówią, ze od ślubu minęło 2048 dni ( i nocy). 5 nocy spędziłam w szpitalu z okazji dwóch porodów. 5 nocy spędził Mąż w Hiszpanii gdy zwiedzał Europę z szefem, oraz jedną w Zielonej Górze, z tych samych powodów. 2 noce spędził Mąż samotnie w Zakopanem gdy ja rejestrowałam auto, zaś 4 równie samotnie w Warszawie, gdy pojechał tam beze mnie. Jak sięga pamięć, pozostałe noce spędziliśmy razem u swych boków, co daje 2031 nocy. Jeśli chodzi o matematykę, to 2031 dzieli się tylko przez 3. (2031=3*677). 677 jest liczbą pierwszą. I chociaż 2031 dzieli się przez 3, to „my się nie dzieli przez 3”. A jeśli chodzi o te wspólne noce, to każdą wspólnie spędzoną noc poprzedza ułożenie pościeli i zwykle robi to Mąż, a dziś muszę ja. Smuteczek.

A żeby wpis nie kończył się smuteczkiem, to chciałam dodać, że wkrótce powstanie wpis o wyścigach samochodów na których byliśmy. To znaczy byliśmy na wyścigach, nie na samochodach. I ów wpis,gdy powstanie, to będzie bardziej do czytelników. Bo ten sami widzicie, taki do Męża jest.

A żeby było jeszcze radośniej, to jutro w naszym domu nie dzwoni budzik. Istnieje cień szansy i promyk nadziei, że naturalne budziki dadzą pospać chociaż do 8:30…

DSCN8128

DSCN8302

DSCN8393

Skomentuj

