A może by tak…

DSCN0423… wrócić do pisania? Wiecie, dlaczego od miesięcy nie powstał na tym blogu żaden wpis? Otóż dlatego, że w lutym dzieci zalały różowy laptop, a tego czarnego, który dwa lata czekał na dzień gdy będę musiała go użyć, nie kocham. Używam już prawie pół roku, ale nie kocham. Różowy ze swoją wybrakowaną klawiaturą i ja kochaliśmy się przez 8 lat. Zaniepokojonych czytelników uspokoję, że dzięki mojemu sprytowi i wiedzy Męża udało nam się odzyskać wszystkie różowe dane całkowicie za darmo. To znaczy za 28,99, bo tyle kosztował specjalny kabel, ale to jak za darmo w porównaniu z tysiącami złotych za odzyskiwanie danych z uszkodzonych laptopów.1

DSCN0566Jest jak zawsze, to znaczy czekam na Męża, który jest w pracy. I nie ma jak wrócić bo zalało całą drogę do domu, a on nie ma kaloszy. Myślę sobie o makaronie z szyneczką, ale zaraz północ, a po północy już piątek i nie wolno. Dzieci chorują, ale w normie. Mniej niż zwykle, bo zarażają się tylko same, nie zarażą ich dodatkowo przedszkole. Czasem czytam książkę, wczoraj nawet kupiłam białego kruka w  księgarni stacjonarnej, bo internety już od dawna nie widziały Turkusowych szali, a jedna taka księgarnia trzymała jeden egzemplarz dla mnie, bo to dobra księgarnia.

Mąż miał niedawno urodziny. Kupiłam mu grę, której recenzję czytałam na jednym takim blogu, który lubię, ale oddałam grę, gdyż Mąż dostał jeszcze inną grę, a nie ma kiedy grać, więc lepiej nie zamrażać gotówki. Kiedyś kupimy sobie taniej. Z okazji urodzin Męża odbyło się wiele imprez, w tym jedna w naszym domu. Nasz salon pomieścił prawie 20-tu gości i pożyczyliśmy 9 krzeseł składanych od przyjaciół i znajomych. Zrobiłam tort podobny do kostki Luwr od Sowy, ale nie był tak słodki jak ten oryginalny. I w ogóle to za wysoki wyszedł. I polewy nie zdążyłam polać, bo tyle innego jedzenia trzeba było zrobić, a rączki mam tylko dwie.DSCN0221

Poza tym byliśmy ponad tydzień na Kaszubach i padało bardzo dużo. Gdy padało mniej to zbieraliśmy kurki i jagody. Jagody już w słoiczkach, a kurki pomrożone.

Nie wiem, czy ten wpis jest początkiem mojego wielkiego powrotu, czy też okrzykiem goni bloga, ale niestety nie za bardzo może być dłuższy, gdyż udajemy się na wakacje i powinnam wybrać nam cel podróży oraz pokój.

Zapomniałabym, na znak starości obcięłam włosy. Teraz mam bardzo krótkie. O, takie:

DSCN8731

Zaś Mąż, po półtora roku prowadzania się z nieważnym dowodem osobistym, dał się zaciągnąć do fotografa oraz do urzędu i już wkrótce taki nowy dowód będzie miał. Niestety fotograf nie miał dość dobrego sprzętu by zrobić zdjęcie w okularach, więc w dowodzie Mąż wyglądać będzie trochę nie jak Mąż.

DSCN8793

DSCN0161

DSCN0134

2 Responses to A może by tak…

  1. zuziaszulist says:

    Bardzo ucieszył mnie nowy wpis! 🙂
    Na urodziny Mężowi nie wysłałam nawet życzeń na fejsie, czyli kiepścizna, kajam się! A Mąż taki dobry i dobre książki poleca. Byłam nawet w tej tajnej grupie knującej, ale zupełnie nie rozumiałam o co chodzi,  choć czytałam wszystkie posty. 😦 Chętnie przeczytam o tej sprawie na blogu!
    Co do gier, to nie zauważyłam żeby z czasem konkretne tytuły były tańsze. Raczej nakład się wyczerpuje i tyle. Najtaniej gry są na czytam.pl, nawet taniej niż na Arosie. A jaką to inną grę Mąż dostał? Ja polecam Five Tribes – to wg mnie najlepsza gra ever!
    A w ogóle to piszę ten komentarz z Sopotu, z Andersa. Mogę pomachać Mężowi przez okno. 😉 Odezwę się zaraz w sprawie spotkania! 🙂

    • cytrynna says:

      Rzeczywiście na czytam.pl jest taniej o 3 złote niż w empiku, ale w empiku był taki bezproblemowy odbiór i zwrot. Gra, którą Mąż otrzymał to Królestwo w budowie. Nie wiemy jeszcze, czy jest fajna, bo nawet folii nie zdjęliśmy z niej. Ciągle jesteśmy w lesie. Mąż mówi, że gra się zimą.

Skomentuj

